Me le' owner, Firdaus Roslan.
Born on 1997 in a beautiful country, Malaysia.
A Muslim, and proud of it, Alhamdulillah.
Saya Sayang sangat Dekat NNH
Hope it will be forover Aminn!
From Bandar Seri Manjung, Perak.
.

Facebook | Twitter |

Jumaat, 15 Julai 2011

hehe...dapat kaka baru

aku nak cerita siket pasal ade sorang budak nie..die memang baek...best kawan ngan die...satu ari uhh ade la hari amek report kad...aku ,die n kawan die lepak la dekat bawah...dekat dengan tapak perhimpunan...aku tak thu yg name bapak die same ngan name bapak aku...tibe2 ade orng ckp ROSLAN...aku ingatkn die ckp kat aku ...rupe2 nyer die ckp kat budak uhh...........

start dari hari uhh..die suruh aku panggil die kakak..aku pown panggil la die kaka..hehe...mule2 uhh ade la jugak rase segan..tapi lame2 uhh teros oke...hehe...aku pown suke dapat kakak mcm die..die spoting ...die memang baek gile ...aku suke perangai die...hehe...sampai sini je la...bye2..