Me le' owner, Firdaus Roslan.
Born on 1997 in a beautiful country, Malaysia.
A Muslim, and proud of it, Alhamdulillah.
Saya Sayang sangat Dekat NNH
Hope it will be forover Aminn!
From Bandar Seri Manjung, Perak.
.

Facebook | Twitter |

Rabu, 24 Ogos 2011

Single adalah awesome.



assalamualaikum..hehe..lame dah aku tak update blog nie..hari nie aku update..skarang aku dah jadi single..tade sape nk halang aku kawan ngan sape2 dah..yang tu paling best..lepas putus perempuan tu nk jadi adek angkat aku plak...so  aku tak kesah laa...betul la kate cikgu azham CINTA YG  BETUL2 SEMPURNA AKAN DTGN KEPADE KITE BILA KITA SUDAH MEMCECAH USIA 17 TAHUN..cinta itu tidak akn kekal selame nye..haha..aku ingat lagi ayat cegu..

ape2 pun skarang aku pentingkn pelajaran daripade bercinta...cinta itu tidak akan membawa kite ke menara gading *poyos plak ayat aku nie....haha..yang penting belajar dulu baru bercinta...hmm..dah a wa nk maen fesbuk plak..bye assalamualaikum