Me le' owner, Firdaus Roslan.
Born on 1997 in a beautiful country, Malaysia.
A Muslim, and proud of it, Alhamdulillah.
Saya Sayang sangat Dekat NNH
Hope it will be forover Aminn!
From Bandar Seri Manjung, Perak.
.

Facebook | Twitter |

Sabtu, 1 Oktober 2011

Guitar aku!

assalamualaikum...hey alll...hahha...hari nie aku nk carita sket pasal gitar aku nie...hahaha...sekian lame dah beli gitar..tapi aku tak pandai2 jugak maen gitar...waduh2 gawat nie..haaa...kalau korang nk thu mcm mane gitar aku...haa kat bawah nie

gitar aku lebih kurang mcm nie lah....

hahaha...aku pikir2 balek dah 7 bulan lebih rase  aku beli gitar nie..tapi sampai skarang tak pandai maen gitar...kalau pandai maen gitar aku hantam je kod ape pown....kih3....hahahahha....aku harap lah kan ade lah orng nk dapat ajar aku maen gitar nie..kih3..k arr..sampai sini je lah..bye2