Me le' owner, Firdaus Roslan.
Born on 1997 in a beautiful country, Malaysia.
A Muslim, and proud of it, Alhamdulillah.
Saya Sayang sangat Dekat NNH
Hope it will be forover Aminn!
From Bandar Seri Manjung, Perak.
.

Facebook | Twitter |

Ahad, 31 Julai 2011

awek ku ♥..hee..

assalamualaikum....
hee.. : )aku nk cerita sikit pasal sorang budak perempuan uhh..hee..aku minat die jugak laa...first time aku jumpe die kat skolh..hee ..aku nmpak die lalu depan aku..aku dengan muke slaber aku pown ikut die sampai die masuk kelas..haha..mase uhhaku tak thu name die..aku pown panggil la die VIP..memang tade kene mengena..haha...

pastu mase hari uhh aku terserempak ngan die kat kelas...hee..aku usha name die..pastu aku nmpak name die nurul _______...haha..secret laa..mane leh bagi thu..hee..pastu aku g sembang ngan die..aku dengan tak malu nyer aku g mintak num tepon die..hee...pastu die kate nnti..aku tunggu sket punyer lame ..die ta bagi2 jugak..aku pown cari la die kat facebook...hee..aku jumpe die nyer facebook..aku add la die..pastu die approve..hee. syok nyer..pastu aku mintak la num die...hee..die bagi..hee..pastu tadi aku mesez die..aku msez2 pastu die tanyer aku ..awak nie ade awek ta??..aku ckp la tade..aku singgle...hee..aku msez2..pastu aku tanyer die lak..awak nie singgle ke??..pastu die ckp ta..aku pow n amek kesempatan..aku ckp kat die yg aku nk kapel ngan die..haha..die kate ok jea..haha..

tepat tanggal 31.7.2011..haha sehari sebelum puasa..pada jam 6.00 ptng..hee die sah jadi awek aku..haha..lawak dowh..hee : )...hehe..aku sayang die sangat2...dah la sampai sini je la..bye2