Me le' owner, Firdaus Roslan.
Born on 1997 in a beautiful country, Malaysia.
A Muslim, and proud of it, Alhamdulillah.
Saya Sayang sangat Dekat NNH
Hope it will be forover Aminn!
From Bandar Seri Manjung, Perak.
.

Facebook | Twitter |

Jumaat, 22 Julai 2011

bodoh nyer budak..

assalamualaikum...aku nk cerite sket pasal ade sorang budak nie...name die ismail...budak paling kabot kat kelas aku..semalam...die ade la pandang aku mcm tak puas haty...so aku buat dono je ..tibe2 plak die suruh aku ambil beg die...die ckp cam nie "we anjing kau amek beg aku cepat"ehh..ayat die uhh serupe cibai...die boelh panggil aku anjing...sial betol la budak uhh..dah lame hidup ke die uhh....kalau jenis ckp elok2 tape jugak..yg nie die boleh panggil aku ANJING...SIAL...aku memang FUCK  die dari hari uhh lagi...dok tunjuk besar kepale die depan aku...

so semalam time balek skolh aku nk gadoh ngan die..aku tunggu die kat depan skolh baru..pastu die dtng..aku ckp2 kat die ..pas tu aku tanyter die kau puas haty ta ngan aku..pastu die ckp TAK PUAS ..aku pown malas la nk rembat muke die depan uhh..sebb aku pikir ade pakcik je...aku memang panas ngan budak uhh...memang gampang la...die belom tengok lagi perangai aku nie mcm mane...sape yg kenal aku dari aku kecik dulu die thu la perangai aku nie mcm mane...aku tak kesah la kau blaja tomoi ke...kau dah cari pasal ngan aku...kau kene la...

dei ckp die tak puas haty lagi..aku pown ckp ngan die kalau tak puas hati ngan aku tunggu aku kat depan skolh puluk 9..boleh tahan jugak la ...aku dtng depan skolh pukul 8.30...pastu aku tengok die tak dtng2 ...jam dah pukul 10.15..so..aku balek je la...aku thu mesti die takan dtng nyer...dlm kelas komaen lagi...kau ingat..kau tak dtng jumpe aku tadi...ari isnin kau kene lagi terok ngan aku...ingat sket ngan sape kau cari pasal uhh...SIAL PUNYER ORNG...mcm gampang...

aku pown tanak la cite perkare nie lame2..nnti banyak plak dose aku dok kutk2 dei dlm nie...dah la bue..assalamualaikum..