Me le' owner, Firdaus Roslan.
Born on 1997 in a beautiful country, Malaysia.
A Muslim, and proud of it, Alhamdulillah.
Saya Sayang sangat Dekat NNH
Hope it will be forover Aminn!
From Bandar Seri Manjung, Perak.
.

Facebook | Twitter |

Selasa, 22 November 2011

Berubah wajah

Hai ..assalamualaikum... ape macam blog aku skarang...cantik tak..kih3..mesti tak kan..blog aku tak secantik blog korang..hihi..blog aku berubah wajah sbb aku suruh tihah zainal yg edit kan..haha..kalau tak..blog aku mcm ape je..serabot..skarang dah oke sket..haha..aku rase aku edit blog dari kol 11.30 P.M kol..sampai kol 1.15 A.M haa..lame kan..kih3..haha...perhh..tapi aku kesian kat tihah aa..die yg ajar aku edit blog..mesti die penat gile..hahaha...huh..akhir nye siap jugak blog nihh..hihi..k aa..dah lewat malam nihh..nk tido..Byee ..Assalamualaikum..Thanks Tihah Zainal