Me le' owner, Firdaus Roslan.
Born on 1997 in a beautiful country, Malaysia.
A Muslim, and proud of it, Alhamdulillah.
Saya Sayang sangat Dekat NNH
Hope it will be forover Aminn!
From Bandar Seri Manjung, Perak.
.

Facebook | Twitter |

Ahad, 1 Januari 2012

New Year 2012

Hello, Assalamualaikum sekarang dah new yearr . umur aku dah masuk 15 tahun.
azam aku untuk tahun nihh :-

  • belajar rajin rajin
  • nk berubahh
  • tanak tinggal solat
  • nk buat banyak kebaikan
hehehe.. tulah azam aku tahun 2012.. banyak kan.. korang semue tolong doa kan aku ekk..
hmm tahun nihh jugak aku amek PMR ayah aku ckp kalau 8A aku dapat moto baruu .. so skarang aku semangat nk belajar betol betoll hehe.. kalau keputusan aku elok.. insyaallah aku nk mohon sekolh teknik hihi.. tahun nihh aku memang nk berubah .. tanak maen maen dahh.. hehe..

oke lahh.. tade idea dah nihh hahaha.. kbaii